.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند. «نستله» در کشورهای فقیر به غذای نوزادان شکر غیراستاندارد اضافه می‌کند
شرکت سوئیسی «نستله» به شیر خشک فروخته شده در کشورهای فقیر و متوسط بیش از حد استاندارد شکر اضافه می‌کند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی جهت رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا دستور داد. رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی جهت رسیدگی فوق العاده به پرونده قتل آوا دستور داد.(ادامه)
آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد. یک آهنگساز ایرانی مدال برنز جایزه جهانی موسیقی آمریکا را کسب کرد
آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است . خطر در کمین دانش آموزان ساروی / مدارسی که خط کشی عابر پیاده ندارند / بی توجهی شهرداری ساری در خط‌کشی و نصب علائم هشدار در مجاورت برخی مدارس + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : یکی از مورادی که باید مورد توجه ویژه مدیران حوزه شهری باشد، انجام خط‌کشی و قرار دادن تابلوهای هشدار در ورودی درب مدارس به‌ویژه مقطع ابتدایی و مهدکودک ها است که هم کودکان و خانواده‌های‌شان را هوشیار کند و هم به رانندگان خودروهای عبوری این هشدار را بدهد که اینجا قلمرو مخصوص کودکان است .(ادامه)
سقوط تلویزیون موجب مرگ کودک 5 ماهه میاندرودی شد
(ادامه)
دلواپسی خاص مادر یک کشتی‌گیر مازندرانی حین مسابقه فرزند خردسالش، لحظات خاصی را به وجود آورد. دلواپسی خاص مادر کشتی گیر مازندرانی+ تصاویر
دلواپسی خاص مادر یک کشتی‌گیر مازندرانی حین مسابقه فرزند خردسالش، لحظات خاصی را به وجود آورد.(ادامه)
 دلواپسی خاص مادر یک کشتی‌گیر مازندرانی حین مسابقه فرزند خردسالش، لحظات خاصی را به وجود آورد. دلواپسی خاص مادر کشتی گیر مازندرانی+ تصاویر
دلواپسی خاص مادر یک کشتی‌گیر مازندرانی حین مسابقه فرزند خردسالش، لحظات خاصی را به وجود آورد.(ادامه)
شمال نیوز :  حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند .... عقب‌کشیدن ساعت یا عقب‌کشیدن کارمندان؟! + اظهارات یک کارمند بانک در مازندران
شمال نیوز : حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند ....(ادامه)
غرق شدن ۱۴۷ نفر در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۱۴۷ نفر پارسال در استان خبر داد.(ادامه)
تصویری جدید از احمد مسعود
مریم مسعود دختر احمدشاه مسعود با انتشار عکسی از احمد مسعود رهبر جبهه مقاومت ملی پنجشیر نوشت: «"بچه‌ی مسعود"، "آقای مسعود"، "عمو احمد مسعود"، "امیر صاحب"، "احمد برادرم" الحمدالله خوب و نیازمند دعا و پشتیبانیان هستند. (برای جلوگیری از گمانه زنی‌ها احمد ازدواج کرده است و هنوز فرزندی ندارد.)» در عکس منتشر شده احمد مسعود در حال اقامه نماز می‌باشد و یک کودک خردسال نیز به او نگاه می‌کند. (ادامه)
۶ نشانه تشخیص اختلال یادگیری
یک روانشناس بالینی گفت: بررسی دقیق کارکردهای شناختی در دوره خردسالی علاوه بر استعدادیابی، نقاط ضعف و قوت کودکان را نیز مشخص می‌کند.(ادامه)
 در این گزارش قصد داریم مروری بر نام شهدای کودک عاشورا داشته باشیم. ابتدا به شهدایی می پردازیم که ظهر عاشورا و هنگام جنگ آسمانی شدند و سپس نام شهدا کاروان اسرا را بررسی می کنیم. همه کودکانی که ظهر عاشورا به شهادت رسیدند
در این گزارش قصد داریم مروری بر نام شهدای کودک عاشورا داشته باشیم. ابتدا به شهدایی می پردازیم که ظهر عاشورا و هنگام جنگ آسمانی شدند و سپس نام شهدا کاروان اسرا را بررسی می کنیم. (ادامه)
استفاده از ماسک در کودکان و افزایش میزان خطرناک دی اکسیدکربن
نتایج یک مطالعه نشان می دهد استفاده از ماسک می تواند کودکان را در معرض خطرناک میزان دی اکسید کربن فقط در مدت سه دقیقه قرار دهد.(ادامه)
عکس/ بازی با جان کودک در تجمع هواداران استقلال
در تجمع امروز هواداران استقلالی تصویری در فضای مجازی منتشر شد که یک هوادار در اوضاع بحرانی کرونا، کودک خردسال خود را نیز به همراه آورده بود.(ادامه)
کرونا جان دو کودک خوزستانی را گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ دو کودک خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.(ادامه)
چه کسانی نباید از «ماسک» استفاده کنند؟
افرادی که نمی‌توانند بدون استفاده از کمک، ماسک را از صورت‌شان بردارند، شامل نوزادان و کودکان خردسال و همچنین افرادی که دچار سختی تنفس هستند، نباید از ماسک استفاده کنند.(ادامه)

پدر رومینا بسیار اصرار داشت که از مادر رومینا رضایت بگیرد و به من هم اصرار کرد که از موکلم رضایت بگیرم، من گفتم نباید موکل را اذیت کند و باید او را راحت بگذارد. وقتی که دید این اصرارها فایده‌ای ندارد، من را تهدید کرد و گفت برادرهایم را سراغت می‌فرستم و تو را راحت نمی‌گذارم که من این موضوع را به دادگاه منعکس کردم. 
ناگفته‌های قتل رومینا اشرفی از زبان وکیل مادرش
پدر رومینا بسیار اصرار داشت که از مادر رومینا رضایت بگیرد و به من هم اصرار کرد که از موکلم رضایت بگیرم، من گفتم نباید موکل را اذیت کند و باید او را راحت بگذارد. وقتی که دید این اصرارها فایده‌ای ندارد، من را تهدید کرد و گفت برادرهایم را سراغت می‌فرستم و تو را راحت نمی‌گذارم که من این موضوع را به دادگاه منعکس کردم. (ادامه)
تعدادی از کادر درمانی بابل به کرونا مبتلاشدند/ بستری شدن ۱۵ کودک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در حال حاضر تعدادی از کادر درمانی بابل در روند خدمت رسانی به بیماران، گرفتار ویروس کرونا شدند و در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.(ادامه)
شمال نیوز: ۱۰۹ نفر پارسال در دریا، رودخانه، استخر و کانال‌های آبی مازندران غرق شدند. دریا با کسی شوخی ندارد
شمال نیوز: ۱۰۹ نفر پارسال در دریا، رودخانه، استخر و کانال‌های آبی مازندران غرق شدند.(ادامه)
سخنگوی نیروی انتظامی جزئیات شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب در درگیری با سارقان مسلح را تشریح کرد و گفت: امنیت مردم، خط قرمز ناجا است و پلیس برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده است.
جزییات شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد
سخنگوی نیروی انتظامی جزئیات شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب در درگیری با سارقان مسلح را تشریح کرد و گفت: امنیت مردم، خط قرمز ناجا است و پلیس برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده است. (ادامه)
در زندگی کودکان سلبریتی اینستاگرام فرصت های طلایی سنین کودکی که باید صرف بازی ، نشاط و سرگرمی های کودکانه شود، به سادگی به زمانی برای درآمدزایی والدین تبدیل شده است. وقتی عواطف کودکانه قربانی کسب سود می‌شود
در زندگی کودکان سلبریتی اینستاگرام فرصت های طلایی سنین کودکی که باید صرف بازی ، نشاط و سرگرمی های کودکانه شود، به سادگی به زمانی برای درآمدزایی والدین تبدیل شده است.(ادامه)
افزایش نزاع در مازندران و احساس خطر برای کودکان
جامعه، پیچیده‌ است و هر کدام از اعضای آن ارزش‌ها، شخصیت و نگرشی متفاوت به زندگی دارند و سوءتفاهم و اختلاف نظر در این محیط به فراوانی بروز می‌کند.(ادامه)
محسن رضایی: اربعین، فرصت اتحاد امت اسلامی است +عکس
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلبی را در خصوص خدمت‌گزاری به زوار اربعین در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سرهنگ اصلانی گفت: بعداز چند دقیقه تعقیب و گریز و بی توجهی به اخطار‌های پلیس ماموران با توجه به قانون بکارگیری از سلاح بصورت شلیک هوایی تیراندازی کردند که متهم با بی‌توجهی به اخطار‌ها وارد زمین کشاورزی شد..... کشته شدن یک کودک در تعقیب و گریز پلیسی در آزادشهر
شمال نیوز : سرهنگ اصلانی گفت: بعداز چند دقیقه تعقیب و گریز و بی توجهی به اخطار‌های پلیس ماموران با توجه به قانون بکارگیری از سلاح بصورت شلیک هوایی تیراندازی کردند که متهم با بی‌توجهی به اخطار‌ها وارد زمین کشاورزی شد.....(ادامه)
روایت سوزناک محسن رضایی از عیادت مادر شهید ۴ ساله اهوازی +عکس
(ادامه)
این ماده هوش کودکان را کم می کند
مسمومیت با سرب ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتند اما وقوع آن بیشتر بین شش ماهگی تا هفت سالگی رایج تر است و کودکان زیر سه سال بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند.(ادامه)
وصیت بی‌سابقه امام محمد باقر(ع)
رهبر انقلاب معتقدند: شهادت امام باقر(ع) دارای پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت کرد که بعد از او تا ۱۰ سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود.(ادامه)
سقوط پدر و دختر در رودخانه هراز
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پرشکی مازندران از مفقودی پدر و دختر خردسال در رودخانه هراز مفقود شدند.(ادامه)
پیاده‌روی برانکو و امیری در خیابان‌های ابوظبی +عکس
سرمربی و بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل فاصله نزدیک محل اقامت خود با ورزشگاه محل بازی مسافت بین این دو را پیاده طی کردند.(ادامه)
خواص معجزه گر خاکشیر که تا به حال نشنیده اید
در بسیاری از متون طب سنتی به این موضوع اشاره شده است که استفاده از خاکشی هنگام بروز التهاب‌های مجاری ادراری و کلیه بسیار موثر است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.